Svake godine nudi se sve više kancelarijskog prostora u Beogradu, ali postoji razlika u tipu prostora koji klijenti traže u poslednje vreme. Ranijih godina, većina klijenata je iznajmljivala kancelarijski prostor u velikim poslovnim kvartovima, međutim mnogi od njih iznajmljuju velike stanove u svrhu kancelarija.
I dalje, najpopularnija poslovna lokacija je Novi Beograd, pa većina kompanija zbog svoje prostranosti i dovoljno mesta za parkiranje, dolaze iz centra grada na Novi Beograd. U potrazi za pravim poslovnim prostorom svi klijenti imaju manje više iste zahteve, akcenat je na dobrim vezama sa drugim delovima grada, raspoloživost kancelarije, dovoljno mesta za parkiranje i brzu internet vezu.
Iako je poslednjih godina širom Beograda izgrađeno više od 250 000 km2 poslovnog prostora, cene su i dalje visoke. Cene se kreću od 3 do 25 evra po m2, pa čak i više u elitnim poslovnim kompleksima, dok za mesečni zakup od 200 m2 poslovnog prostora treba izdvojiti 5500 evra.
Generalno, najskuplji je Novi Beograd i male kompanije imaju veoma veliki problem da nadju adekvatan kancelarijski prostor po prihvatljivim cenama.
Evo nekoliko saveta koje vam daje OUR HUB, kako pronaći odgovarajući prostor u Beogradu:
1. Lokacija
„Lokacija, lokacija, lokacija.“ Svi smo čuli onu čuvenu frazu koliko je lokacija važna prilikom odabira prostora za vašu kancelariju.
Evo dva vrlo važna pitanja:
1. Mogu li moji klijenti doći do mene bez muke?
2. Mogu li moji zaposleni lako doći na posao, bez frustracija?
Ako nadjete kancelariju koja ispunjava ova dva uslova, na dobrom ste putu da pronadjete dobru lokaciju. Razmislite i o sigurnosti okoline i onome što je u blizini kancelarije. Imate li teretana u blizini? Kafić? Posle radnog vremena sadržaj? Sve ove stvari su najvažnije za zadovoljstvo vaših klijenata i zaposlenih!
Da li tražite kancelarijski prostor koji vam savršeno odgovara??
Kada se uselite u svoju kancelariju ili zauzmete svoj sto, ostaje vam samo da poradite na bojama, detaljima i organizaciji radnog prostora.