Od početka rada u modernoj kancelariji, poslodavci su najčešće strogo sprovodili radno vreme od 9 do 17h, verujući da je to jedini način za efikasno funkcionisanje.
Pandemija je zauvek promenila način na koji radimo. Kompanije koje su ranije radile samo uživo, sada možda dozvoljavaju hibridni ili način rada na daljinu. Time omogućuju zaposlenima da rade na način koji im više odgovara, da imaju vremena za privatne obaveze i da postignu bolju ravnotežu između posla i privatnog života. Iako izazovi postoje i kod rada na daljinu i kod onog u kancelariji, možda postoji jedan način koji vam više odgovara.
Ukoliko radite u kancelariji, vaš poslodavac vam je možda u skorije vreme dao opciju da birate da radite od kuće, u kancelariji ili kombinujući ova dva načina. Ako niste sigurni koja opcija bi vam više odgovarala u pogledu poslovnog i privatnog života, uradite naš kviz i saznajte koji vam način najviše odgovara!
0%
Možete li da održite ravnotežu između poslovnog i privatnog života radeći od kuće?
Da li vam je potrebna fleksibilnost u poslovnom rasporedu kako biste postigli lične i poslovne obaveze?
Da li vam smeta vožnja do posla?
Da li vam je teško ponovo da se koncentrišete posle pohađanja aktivnosti i treninga organizovanih u kompaniji?
Da li vas kolege ometaju u poslu?
Da li više volite komunikaciju putem računara nego uživo?
Da li više volite da radite samostalno nego sa drugima?
Da li ste dovoljno iskusni u svojim radnim obavezama da biste se osećali samopouzdano da ih sami obavljate od kuće?
Možete li komunicirati putem računara podjednako uspešno kao i uživo?
Da li imate IT veštine da sami rešite probleme na računaru?
Da li vaša kompanija pruža dovoljno metoda komunikacije da ostanete povezani sa kancelarijom?
Da li bi vas vaš posao ispunio bez društvene interakcije sa kolegama?
Da li možete efikasno učestvovati na važnim sastancima u virtuelnom okruženju?
Rad u kancelariji ili na daljinu: Koje radno mesto je pravo za vas?
Vi treba da radite u kancelariji!
Dok ste radili na daljinu tokom pandemije, otkrili ste da je vaš dom previše ometajući da bi bio stalni radni aranžman. Volite da budete u kancelariji, jer je vaš radni prostor prilagođen vašem poslu pa možete razmišljati na pravi način i pojačava vašu produktivnost.Osnažuju vas međuljudski odnosi u kancelariji i preferirate komunikaciju uživo od Chat-a, e-poruka, poziva ili poruka. Možda živite sami i većina vaše društvene interakcije dolazi sa radnog mesta - ili ste možda na poziciji koja zahteva stalnu saradnju sa kolegama ili klijentima lično.Bilo kako bilo, uvek se možete naći u najdruštvenijim uglovima kancelarije, a vi nikada ne biste želeli da propustite neku aktivnosti kompanije ili izlet za ručak - i ljudi vas vole zbog toga!
Ove osobine vas čine odličnim kandidatom za rad na daljinu!
Vi ste promišljena, introspektivna osoba koja napreduje u miru i tišini svog domaćeg radnog prostora. Neke od vaših najboljih ideja nastaju kada sami razmišljate o nekom problemu. Niste protiv društvene interakcije, ali možda vam nije nužno potrebna da se osećate ispunjeno u svom radu.S druge strane, možete imati ekstrovertni karakter koji vrednuje odnose na radnom mestu, ali lične odgovornosti vas drže kod kuće - tako da pokušavate da pronađete načine da ostanete povezani sa ljudima u kancelariji. Nikada vam nije potreban nadzor da biste se koncentrisali; Vi ste motivisani i produktivni za svoje lično zadovoljstvo.Odlični ste u neverbalnoj komunikaciji jer vam daje vremena da pažljivo izaberete svoje reči i efikasno komunicirate ideje i osećanja.