COVID-19 je promenio način na koji radimo, naše uzajmno delovanje i poslovanje. Kao i većina kompanija, coworking prostori su pogođeni pandemijom i oni se suočavaju sa istim problemima.
Evo nekih od koraka koje je OUR HUB preduzeo da stvori najbezbednije moguće radno okruženje za sve naše članove i posetioce, a takođe vam dajemo predviđanja o COVID-u 19 o tome kako će uticati na poslovanje coworkinga i kancelarija za iznajmljivanje.
Filip Oksenfeld, Chief Operating Officer at OUR HUB, sa višegodišnjim profesionalnim iskustvom u mnogim oblastima kao što Sales, Business Development and Operations i specijalnosti u oblasti Flexible Workspace, Serviced Offices and Managed Office Solutions daje odgovore na to šta u budućnosti može da očekuje coworking i office space.
Kako je kriza uticala na vašu prodaju u ovom periodu?
Jedna od najočiglednijih posledica koravirusa je veliko povećanje broja ljudi koji rade od kuće.
COVID-19 kriza nas je naučila jednu stvar, a to je da budemo stanju da se brzo prilagodimo svakodnevnim izazovima koje pandemija donosi i da je iskoristimo kao mogućnost da radimo još bolje.
Neki zakupci su prestali sa zakupom prostora, a sa druge strane ovih dana imamo nove zakupca i upite za coworking prostor. Ovih dana stvari počinju da se vraćaju na staro, jer smo sproveli bezbednosne i zdravstvene mere. Postoji optimizam da će na radnom prostoru biti veća potražnja u mesecima koji dolaze nakon pandemije.
Koje su Vaše kratkoročne I dugoročne prognoze za kompaniju?
Kratkoročni efekti su već očigledni, korišćenje coworking-a tokom COVID 19 krize je opao za 14 odsto u odnosu na nivo pre pandemije, a istovremeno upiti za kancelarije su se povećali za 10 odsto. Kako se zakupci vraćaju u svoje radne prostore, kontinuitet poslovanja i operativna fleksibilnost su glavni prioriteti, a pošto se fleksibilni prostori brzo i lako uređuju, kompanije će se verovatno preusmeriti na fleksibilna rešenja za podršku portfolija i strategijama za štednju troškova u ovom trenutku ekonomske neizvesnosti.
Sada više nego ikada, informacija i komunikacija su vitalna snaga, kaže Filip.
Zašto treba da odaberete OUR HUB?
OUR HUB pruža savremene, fleksibilne radne prostore i poslovne usluge za svaki vid poslovanja. Nudimo privatne kancelarije, coworking, sobe za sastanke, 24/7 dostupnost, usluge Office Manager-a, prime lokacije, opticki Internet, fleksibilne ugovore, aparate za vodu, balkon, aparate za štampu I još mnogo toga.
Naša prednost je takođe lokacija. OUR HUB ima poslovni prostor u centru grada, Novom Beogradu i na Banovom brdu. Lokacija coworking prostora mora sigurno biti ključni faktor u procesu donošenja odluka.
Odabir lokacije odrediće vreme koje trošite na transport svakog dana. U cenu zakupa su uračunate osnovne usluge održavanja, tako da ne morate da brinete o tome da ostavljanju svog mesta urednim. Takođe, ljudi koji rade u prostoru gde je prijateljska atmosfera može povećati moral i produktivnost.
Naš coworking prostor i kancelarije na Banovom brdu su najbolji odabir ako želite da izbegnete saobraćajne gužve. U blizini OUR HUB-a na Banovom brdu nalazi se veliki broj restorana i prodajnih objekata.
Pozovite nas, dođite i uverite se!