Evo nekih od koraka koje je OUR HUB preduzeo da stvori najbezbednije moguće radno okruženje za sve naše članove i posetioce, a takođe vam dajemo predviđanja o COVID-u 19 o tome kako će uticati na poslovanje coworkinga i kancelarija za iznajmljivanje.
Office & Community Manager, Bojana Stankovic, ključna osoba za upravljanje operativnim dnevnim procesima će vam reći o merama koje se preduzimaju u cilju obezbeđivanja sigurnosti svojih članova i zaposlenih.
U OUR HUB-u, ovu krizu smo videli kao priliku da radimo još napornije i bolje. U proteklih nekoliko meseci, ceo svet i sa njim OUR HUB je prolazi kroz promene tokom COVID-19 krize. Kao i mnogi drugi, morali smo da se preokrenemo kako bismo održali što veći deo našeg poslovanja. Trenutno, ovo je jedno od najzahtevnijih vremena za celokupnu industriju nekretnina.
Nešto što je važno upamtiti u svako doba, ali posebno u kriznim vremenima je to, da je u srži onoga što radimo naša zajednica. Kada se svi oko vas bore u ovoj krizi, fokus je na ljudima koje ste zbližili na toj fizičkoj lokaciji, a sa druge strane mora se poštovati socijalna distanca.
BOJANA STANKOVIC
Održavanje pojačane higijene i sprovođenje novih bezbednosnih procedura je postalo ključna stvar kako bi se naš radni prostor održi sigurno tokom COVID 19.
Naše bezbednosne i zdravstvene mere uključuju društvene protokole za distancu i povećanu dezinfekciju prostora.
Osigurali smo da su svi deljeni prostori kao što su kuhinje, kupatila i sale za sastanke očišćene i pravilno dezinfikovane na redovnoj bazi, uključujući mesta koja obično nisu očišćena – vrata i dugmići od lifta – i to više puta u toku dana. Obezbedili smo sredstva za dezinfekciju u prostorijama za sastanke, na recepciji, u trpezariji i pored lifta.
Komuniciramo sa našim članovima o merama koje preduzimamo kako bi im pružili najveću moguću zaštitu. Pristupamo ovom procesu kao partner, a ne kao prodavac, usredsređujemo se na pružanje podrške našim članovima da prevaziđu krizu.